+40 21 3000 166

Stiri din turism intern si turism extern


Oras al artelor, al culturii, al Renasterii: aceasta este imaginea Florentei in lume. Florenta, micul „oras-muzeu” din centrul Italiei, este un loc universal, un oras in care culorile si notele se-mbina fabulos pe portativul unei vieti citadine in care „miscarea”, „formele” si evolutia sunt esentiale. Cu siguranta, cel mai solicitat turism in Florenta este cel cultural religios datorita prezentei a numeroase opere de arta realizate de marii artisti ai Renasterii Italiene si a splendidelor biserici din secolele XV si XVI. Dupa vizitarea orasului, multi dintre turisti se indreapta catre vecinatatile Florentei, acolo unde castele medievale si burguri perfect conservate isi asteapta vizitatorii intr-o permanenta atmosfera de sarbatoare. Altii in schimb, prefera sa isi completeze experientele florentine cu un parcurs unic printre depozitele cu vinuri din Chianti. citeste mai mult...

toata stirea

Compania aeriana Alitalia va comercializa din octombrie bilete in nume propriu pentru zborurile operatorului roman Carpatair din si spre Italia, dupa ce cele doua linii aeriene au incheiat un parteneriat de tip codshare, scrie Mediafax. Astfel, clientii Alitalia vor avea la dispozitie mai multe solutii de calatorie din si spre Europa de Est prin reteaua extinsa de zboruri Carpatair spre Romania, Ucraina si Republica Moldova.   Totodata, clientii companiei Carpatair, atat din tara cat si din strainatate, vor avea mai multe posibilitati de a calatori catre cele 90 destinatii de pe cele cinci continente din reteaua globala de zboruri Alitalia. citeste mai mult...

toata stirea

Aproape 30% din productia anuala de bere a fabricilor din Germania este dedicata consumului la Oktoberfest, cel mai mare festival al berii din lume care are loc an de an in Germania, in Munchen. Anul acesta, Oktoberfest se va desfasura in perioada 17 septembrie – 2 octombrie.   // // Cele 16 zile de eveniment atrag anual peste 6 milioane de turisti care consuma aproximativ 1,5 galoane de bere, 220 000 de perechi de carnati de porc, 480 000 de pui la rotisor si aproape 100 de porci sau, dupa gusturi si preferinte, purcelusi la protap. Aproape 30% din productia anuala de bere a fabricilor din Germania este dedicata consumului la Oktoberfest. citeste mai mult...

toata stirea

Cuvantul care descrie cu exactitate  modul in care s-a prezentat industria de turism online in 2011 este “tumult”, definit prin mai multe forte si jucatori competitivi. In acest an, lansarea cea mai importanta pe piata din domeniu a fost realizata serviciul Google "Hotel Finder". Google a luat in serios cautarea pe Internet, prin achizitia ITA, o afacere de 700 milioane de dolari, care a adus un software creat pentru ca utilizatorii sa caute mai bine online informatii despre zboruri. Apoi, Google si-a concentrat actiunile in redefinirea turismului online, prin experimentul “Hotel Finder” din iulie, care permite utilizatorilor sa caute cazare in functie de zona, date si pret, sa compare variantele in timp real, sa realizeze o lista scurta pentru alegerile preferate si sa aiba acces la diverse optiuni de rezervare, relateaza Hospitality Trends. Ramane de vazut daca Hotel Finder al Google se va mentine pe piata, alaturi [...]

toata stirea

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va promova mai mult România ca destinaţie turistică pentru cetăţenii germani. Reprezentanţii MDRT au discutat cu tour-operatorii germani care sunt cele mai potrivite modalităţi de prezentare a ofertelor turistice din România şi cele mai atractive produse turistice pentru piaţa germană. La iniţiativa MDRT, reprezentanţi ai celor mai importanţi tour-operatori germani, companii germane de transport aerian şi hotelieri români s-au reunit în România, în perioada 12- 13 septembrie, pentru a găsi soluţii în scopul creşterii atractivităţii turistice a ţării noastre pentru turiştii germani, arată un comunicat de presă al ministerului. citeste mai mult...

toata stirea